Hyundai випробовує кросовери Kona Electric та NEXO у Лапландії
Після презентації компактного електричного кросовера Kona Electric та водневого позашляховика NEXO на мотор-шоу в Женеві 6 березня 2018 року, компанія Hyundai Motor відправила свої еко-мобілі в Швецію, де вони проходять дорожні випробування на засніжених трасах полігону Hyundai Mobis при температурах нижче -30°С.
Щоб перевірити, як поводяться в умовах екстремальних холодів силові установки та батареї нових моделей Kona Electric і NEXO, компанія Hyundai Motor відправила обох дебютантів Женевського автосалону на дорожні тести в Ар'єплуг (Швеція), де розташований випробувальний центр Hyundai Mobis.
Kona Electric: випробування систем енергоефективності
Ключовим завданням для Kona Electric під час тестів є досягнення найбільш ефективного використання електроенергії. Щоб збільшити запас ходу в умовах екстремальних морозів, електрокросовер оснастили технологією HVAC, яка мінімізує витрати електрики, що використовується для опалення, вентиляції та кондиціонування повітря в салоні автомобіля. Ефективність цієї технології обґрунтована використанням високоефективного теплового насосу нового покоління, систем інтелектуального управління створками повітрозабірника, індивідуальної вентиляції (тільки для водія) та попереднього кондиціонування повітря.
Тепловий насос Kona Electric використовує тепло, що виділяється електричними компонентами силової установки, і направляє його на обігрів салону, тим самим мінімізуючи споживання електроенергії від батареї.
Система інтелектуального управління створками повітрозабірника, представлена на Kona Electric, ефективно розподіляє нагріте повітря, контролюючи кількість повітря, що надходить в автомобіль і виходить з нього. Завдяки поліпшеному контролю потоку повітря всередині транспортного засобу система HVAC здатна швидше обігрівати кабіну, тим самим мінімізуючи кількість електроенергії від батареї, що використовується під час зимового водіння.
Індивідуальна система вентиляції Kona Electric повністю відключає опалення і вентиляцію на боці пасажира, направляючи тепле або холодне повітря тільки на водія. Це дозволяє істотно знизити енергоспоживання, і, як наслідок, збільшити запас ходу кросовера.
Під час зарядки батареї система попереднього кондиціонування дозволяє заздалегідь обігріти або охолодити повітря в салоні Kona Electric, використовуючи електрику від мережі. Власники електромобіля зможуть запрограмувати час включення попереднього обігріву або охолодження салону перед поїздкою.
NEXO: «холодний» запуск і вирішення проблем з обмороженням блоку батарей
Попередні покоління моделей FCEV зіткнулися з серйозною технічною проблемою - ефективною експлуатацією при температурах в межах від -10° до -20°C. Для вирішення цієї проблеми інженери Hyundai розробили нову систему обігріву блоку водневих паливних елементів NEXO, яка дозволяє, зокрема, запустити двигун кросовера при температурі -30 ° C.
Інша технічна проблема, що зазвичай зустрічається на моделях FCEV, полягає в утворенні льоду в блоці паливних елементів після зупинки транспортного засобу. Зледеніння блоку відбувається через конденсат, що утворюється в результаті роботи силової установки, оскільки вода є єдиним викидом у водневих кросоверів. Інженери Hyundai вирішили цю проблему шляхом монтажу на блок паливних елементів спеціального тепловентилятора. Коли автомобіль зупиняється, тепловентилятор активується, і потік теплого повітря видаляє конденсат з блоку до утворення криги.
Після завершення дорожніх тестів в Лапландії, кросовери пройдуть випробування в регіонах з температурним режимом вище + 30 ° C і підвищеною вологістю.
Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» – офіційний дистриб’ютор автомобілів всесвітньо відомого бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.