Компанія Hyundai Motor продовжує нарощувати цінність та вагу бренду з-поміж автовиробників, зміцнюючи свої позиції. Так, відповідно до рейтингу Interbrand 2020, компанія посіла 5 місце серед автомобільних виробників, а також 36 місце загального рейтингу кращих світових брендів поточного року.  Незважаючи на складні ринкові умови через пандемію COVID-19, за останній рік глобальна вартість бренду Hyundai Motor зросла до 14,3 мільярдів доларів (+1%).

Компанія Hyundai Motor входить до списку 40 найкращих світових компаній за версією Interbrand вже шість років поспіль. З того часу, як у 2005 році Hyundai Motor увійшла до сотні найкращих брендів, компанія вже 15 років не полишає списки 100 кращих світових лідерів.

«Зростання вартості бренду Hyundai Motor Company можна пояснити значним розширенням бізнесу в сфері рішень мобільності майбутнього, а також постійними інвестиціями у бренд, на кшталт нещодавнього анонсу запуску спеціалізованого бренду електромобілів IONIQ. Ми позитивно оцінили активний та ініціативний підхід компанії до змін на ринку. Бренд зарекомендував себе стійким підходом до ведення бізнесу, що охоплює розширення мережевих каналів продажів, швидкий відгук на соціально значущі активності, а також фактичне збільшення продажів електромобілів та автомобілів на електричних елементах», – зауважив Майк Роча, директор з оцінки брендів Interbrand.

Відданість компанії Hyundai Motor принципам сталого розвитку та обраному вектору електрифікованої мобільності найкращим чином ілюструє нещодавній запуск окремого бренду IONIQ, під яким випускатимуть суто електромобілі. Під брендом IONIQ компанія використовуватиме свої передові надбання та розробки у галузі виробництва електромобілів, а впродовж наступних чотирьох років Hyundai планує представити три нові інноваційні моделі EV сегменту. Виокремлення лінійки екологічних авто в окремий бренд – IONIQ – є своєчасною відповіддю на швидкозростаючий ринковий попит, а також цілком відображає плани Hyundai незабаром стати світовим лідером на ринку виробництва електромобілів.

Інвестиції Hyundai Motor у технологічні розробки водневих паливних елементів також сприяють зміцненню позицій бренду в транспортному секторі, котрий швидко змінюється. Нещодавно компанія поставила до Швейцарії замовлення семи одиниць першого у світі серійного електричного вантажного автомобіля на водневий паливних елементах. Нині вже на світових дорогах курсують 50 подібних вантажівок, а до 2021 року виробничі плани сягають 2000 одиниць таких авто на рік. Такі темпи засвідчують зростаючий попит на чисту мобільність, особливо в Європі, США та Китаї.

Компанія також прагне вирішувати проблеми та виклики інтенсивності міського руху, що знайшло відображення в новій інноваційній бізнес-концепції  міського повітряного транспорту – Urban Air Mobility (UAM). Аби підкреслити свою конкурентоспроможність у роботизації і технологіях автономного водіння, а також виокремити себе піонером індустрії мобільності майбутнього, компанія вже зараз співпрацює із науково-дослідними інституціями та інноваційними лабораторіями по всьому світу.

Описані глобальні проекти, а також ряд інших ініціатив, допомогли Hyundai Motor Company стати єдиною автомобільною компанією у переліку Interbrand 2020, в якої цього року зросла вартість бренду, в результаті чого рейтинг компанії перемістився на одну позицію вгору, що забезпечило п’яту позицію серед світових автомобільних компаній.

Всесвітньо відома консалтингова компанія Interbrand проводить щорічну оцінку найвпливовіших транснаціональних компаній з метою складення рейтингу найкращих світових брендів. Цінність кожного бренду отримується в результаті всебічної оцінки фінансових та маркетингових досягнень компанії, на основі чого складається прогноз її майбутньої прибутковості.

У таблиці нижче можна ознайомитися з ключовими брендами рейтингу, а також їх показниками

 

Глобальний рейтинг вартості автомобільних брендів Interbrand 2020